środa, 14 kwietnia 2010

Sober





Oto kilka moich nowych wynalazko - nabytków, naturalnie stworzonych przeze nie, jak zwykle pod wpływem nagłej weny. No i 3mam kciuki, żeby spodobało się to chociaż dwóm galeriom, do których wysłałam kilka ofert...no dobrze...jakieś 15..:) ale wysłane tylko dzisiaj:)

Często zaglądam na blogi innych, niesamowicie utalentowanych osób. Jestem pełna podziwu, że takie osoby można spotkac, jeszcze... Ludzi, dla których nie liczy metka na ubraniu, wysokośc obcasa, czy jak często chodzisz do kosmetyczki:)
Dla mnie to jak zupełnie nowy świat. Zastanawiam się czasem, dlaczego ja nie spotykam takich ludzi w realu, w pracy, w tramwaju, w poczekalni do lekarza...

Gdzie się podziewacie kochani? Wy, którzy macie pasję, chęc tworzenia, pragnienie poznania dusz poetów, prozaików, malarzy i innych fenomenalnych w swej prostocie ludzi, którzy potrafią subtelnie pokolorowac ten świat?
Gdzie Wy!? No gdzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...