czwartek, 23 lutego 2012

No kurde...

Czytam i czytam i nóż mi się w kieszeni otwiera. Dopiero trafiłam Do Antoniny i właśnie przeczytałam całe jej zmagania. Jest mi przykro i strasznie się złoszczę czując się taka bezradna w stosunku do podobnych temu spraw.
Przypomniała mi się także sprawa z mojej byłej pracy, gdzie zaczynałam komercyjne udostępnianie moich kolczyków, pudełek i takich tam pierdółek.
Bardzo dużo ludzi pytało mnie gdzie można się tego nauczyc. Z racji tego, że sama uczyłam się z pomocą internetu, metodą prób i błędów, chętnie odsyłałam do stron które mi pomogły.
Ale znalazła się jedna tak cwana lisica, która sprzedając moje produkty wśród swoich koleżanek mówiła, że to jej twory, a potem zamykała się w domu i kopiowała to co zrobiłam. Niestety z dekupażem jej się to nie udało i strasznie się złościła, że tyle pieniędzy wydała na "zestaw startowy."
No i co mogłam zrobic? Najgorsze, że dowiedziałam się o tym przez przypadek później, kiedy ta właśnie "koleżanka"postanowiła zrobic rozeznanie moich cen. Wystarczyło zapytac, gdzie się zaopatruję jak to robię, no pomysły to akurat czerpię ze swojej głowy, więc tutaj nic bym jej nie pomogła, albo gdzie ja się uczyłam, naprawdę chętnie bym jej pomogła, poradziła.
Ja czerpię z tego radośc i przyjemnośc, ku niezadowoleniu mojego Męża zdarza mi się sprzedawac za bezcen, albo rozdawac  za darmo. Ale zawsze znajdę odpowiednią okolicznośc aby się tym rozdawnictwem wytłumaczyc:)
I nie musiałam wkładac tyle pracy ile Antonina, w przygotowanie D.I.Y, wzorów itp. a było mi równie przykro.
Jest mi bardzo przykro i chciałabym aby nikomu nigdy takie "wątpliwe bardzo przyjemności" się nie zdarzały.
Szanujmy swoją pracę i swoją kreatywnośc i doceniajmy dobroc innych, kiedy postanawiają się tym z nami podzielic.

4 komentarze:

  1. eh... niestety też miałam podobną niePrzygodę:(
    z tym chyba nic nie zrobimy:( jak to moja babusia mówi są ludzie i ludziska...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. są ludzie, stołki i taborety...przykra przygoda :(.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...