piątek, 17 lutego 2012

Babeczki z proszku do pieczenia

A dokładniej z przepisu, który moja Mama znalazła na opakowaniu proszku do pieczenia.
I był to strzał w dziesiątkę:)

Ciasto:
- 15dag margaryny
- 4 żółtka
- 0,5 szklanki cukru pudru
- 1,5 szklanki mąki pszennej
Ciasto wyrabiamy i wstawiamy na 20 min do lodówki.


Nadzienie:
1 opakowanie budyniu czekoladowego, ugotowanego w 1/3 mleka mniej niż jest to podane na opakowaniu. Ostudzony.


Nie mam niestety foremek do babeczek, także zrobiłam je w formie do mufinek.
Ciasto wałkujemy, wycinamy większe koła, wkładamy do foremek, nakładamy budyń i przykrywamy wieczkiem, również z ciasta.
Piekarnik 160 stopni, 30 min i pychotka:)







Smacznego!!


P.S. Moje łakomstwo nie zna granic, a gorący budyń niestety parzy w język... Ała...

4 komentarze:

  1. Moja siostra je kiedyś robiła, ale bez budyniu. Były przepyszne z bitą śmietana i świeżymi malinami. Ale jako, że budyń uwielbiam, to pewnie upiekę je na niedzielę, bo mam gości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skopiowane, do spidania, do upieczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...