piątek, 9 marca 2012

Powiem Wam w sekrecie...

...że wczoraj dałam sobie czas - a mam go sporo - i starałam się odwiedzic, z życzeniami wszystkie Wasze blogi. Konkretnie wszystkie blogi, które obserwuję i blogowiczki obserwujące mnie:) Zajęło mi to 4,5 h i mam nadzieję, że trafiłam rzeczywiście do wszystkich, bo po 3 h już się nieco pogubiłam :)
A na pożegnanie zimy przesyłam kilka fotek z pewnej zimy, 3 lata temu.




A to coś wielkiego i białego na co się wdrapałam to zaspa przy drodze.
A żeby wiosnę przywitac skończyłam to, co na zdjęciu poniżej :) Lepsze zdjęcia już wkrótce.

5 komentarzy:

  1. dziękuję za życzenia ^^
    piękne kwiatki :) to już latem nawet zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za wczorajsze odwiedziny i zycznoka!!! Buzka milego weekendu!!!:-))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie witasz wiosnę :) pozdrowionka i miłego Weekendu dla Ciebie również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że znalazłam się w tym gronie. Pozdrawiam cieplutko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...