niedziela, 4 marca 2012

Chyba wiosna

Męża natchnęło i sam z siebie zabrał mnie do sklepu ogrodniczego. A to dlatego, że postawił sobie na cel "ubranie" naszego balkonu. Cyprysiki czekają, na zbijaną właśnie donicę a ja nie mogłam się oprzec i wiosenne akcenty już są.
Nie przepadam za zapachem hiacyntów, ale sa tak śliczne, że dam radę. Aby zapach nie był taki duszący, postanowiłam zasiac rzeżuchę, którą uwielbiam, niekoniecznie za zapach:)
I odkurzyłam pojemnik do hodowli kiełków.


A wczoraj:
Polecam film " Histeria - romantyczna historia wynalezienia wibratora". Świetna komedia, angielski humor i odrobina historii.
Po praz pierwszy byłam na zorganizowanym seansie filmowym ze sponsorem. Sponsorem była firma od seksownych zabawek ta właśnie i degustacja pysznego wina. Tylko fakt, że nie lubię tłumów ludzi ciągle się przepychających i ocierających o mnie, trochę psuł mi wieczór, ale tylko odrobinę, bo kino małe i klimatyczne zrekompensowało chyba ten ścisk.
Dla bardziej cierpliwych - książka "Historia histerii" Etienne Trillat. Więcej o książce tutaj.
Ale zdecydowanie nie polecam tej książki feministkom - mogą się baaardzo zdenerwowac:)

11 komentarzy:

  1. mnie też wiosną powiało ^^ też muszę zatroszczyć się o jakieś zielone do domu (niestety, zapach hiacyntów na tyle mnie drażni, że odpadają, nawet jeśli bardzo mi się podobają :P)... i wyciągnąć kiełkownicę też najwyższy czas :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem co one mają takiego drażniącego, że mi także ciężko długo wysiedziec wśród nich, ale rzeżucha zamaskuje każdy dziwny zapach:)

      Usuń
    2. dla mnie hiacynty są takie... duszące ><"
      podobne odczucia mam też w stosunku do lilii.

      Usuń
    3. A na lilie jestem uczulona:D
      To prawda zapachy baaaardzo duszące:/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak już wiosna to niech będzie pełną parą, prawda:)

      Usuń
  3. Cala Ty, o! :) i jak zawsze domowo, sezonowo, zawsze inaczej, a tak samo przytulnie u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oprócz ścian dużo się nie zmieniło, nadal na starych gratach:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...