niedziela, 15 stycznia 2012

Szybkie babeczki

Z racji Programu Oszczędnościowego, nie wyskakuję już do pobliskiego sklepu po słodkości gdy goście idą, tylko zaczynam kombinowac. I tak...


Szybkie babeczki z jabłkami i cynamonem lub innym "co-się-ma-w-domu"
- 2 szklanki mąki
- 0,5 szklanki oliwy
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 płaskie łyżeczki cynamonu, 
- 0,5 szklanki cukru
- pół szklanki mleka
- 2 jajka
- 2 jabłka


Jabłka (u mnie nawet lekko zwiędnięte;) obrałam i pokroiłam w niezbyt małe kawałki.
Wszystkie składniki wrzuciłam do miski i wymieszałam ręcznie (miksera nie chciało mi się uruchamiac).
Piekarnik nagrzałam do 200 stopni, i włożyłam babeczki na 30 - 35 min.




Pyszniutkie i najważniejsze gościom smakowało.

14 komentarzy:

  1. A u mnie dziś były babeczki z borówkami i jeżynami. Przepis trochę, inny zamiast oleju rozpuszczona margaryna, więcej mleka, cukru ale wyszły pyszne. Pozdrawiam łasuchów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anko - hmmm aż mi ślinka pociekła, cukru zawsze mniej dodaję i odkryłam, że jak dodajesz olej, to są takie fajne mokre w środku i dłużej świeże:)Ale faktem jest, że akurat margaryny brakło;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,
    widzę zmiany na blogu, prace superaśne- jak zwykle i jeszcze przepisy!:))
    Mniam, postaram się wyprobować, choć piekarnik mam b.malutki, elektryczny, ale jakoś damy radę:)
    ściskam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę choc łatwo nie jest...
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Proponuje jeszcze babeczki z dodatkiem chałwy ( kruszę do mąki) lub nutelli ( wkładam do środka babeczki) a przebojem są babeczki czekoladowe ( czekoladę wkładam do margaryny w trakcie rozpuszczania ) z dodatkiem konfitur wiśniowych, mniam , mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chałwą co prawda nie przepadam ale czekolada i nutella jak najbardziej:) Dziekuję następne będą czekoladowe:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. U nas też "wersje oszczędnościowe". Własne wypieki są o niebo lepsze i tańsze od kupnych.
    Ostatnio na tapecie szarlotka, Zdarza się ze piekę ją nawet 2 razy w tygodniu:). Nie dawno królowały różnego rodzaju ciasteczka.
    Dzięki za przepis:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrzeba jest matką wynalazku, szczególnie kiedy sakwa dziurawa;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają wielce smakowicie :)
    nie no, od rana za mną muffinki chodzą, teraz to już nie ma opcji, muszę zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak nie wolno, ja mam za dużo ciałka i za dużo apetytu na słodkości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dlatego cukru jest mniej niż w każdym innym przepisie:)
      Kochanego ciała nigdy za wiele;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. oj babeczki...aż mnie się słodyczy zachciało...może w weekendzik takie stworze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...