środa, 11 stycznia 2012

Grupa

Spotkała nas tragedia. Trudno ją opisac, ubrac w słowa, wytłumaczyc, zrozumiec...
Dlaczego w takim razie większośc z nas została potraktowana, przez personel medyczny jak... nawet brak mi słów... mięso w  rzeźni... ?!?!?
Nie wierzyłam i nadal nie wierzę, że takie rzeczy się dzieją...
Ludzie skupiają się na maltretowaniu czy po prostu złym traktowaniu zwierząt, a nie potrafią byc dobrzy, życzliwi, współczujący dla siebie nawzajem... szczególnie w takich sytuacjach.
Nadal jestem w szoku....

Mam zasadę, nie tylko zawodową:
Traktuj innych jak Ty chciałbyś aby Ciebie traktowano.
Czy to naprawdę takie trudne?!

2 komentarze:

  1. Trudne? nie, ale wymaga minimum wysiłku dla dobra drugiego człowieka. I tu już się niektórym nie chce niestety. Trzeba mieć nadzieję, że zmądrzeją i będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Po różnych historiach i dośwadczeniach śmiem twierdzic, że niestety z chamstwem i głupotą trzeba się chyba urodzic, bo aż trudno mi uwierzyc, że mozna się tego nauczyc...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...