środa, 7 grudnia 2011

Losowanie

Dziękuję że postanowiłyście podzielić się swoimi uczuciami  w stosunku do czytania książek. Jestem pod wrażeniem ile dla Was znaczą. A ja nie czuje się samotną książkoholiczką.

W losowaniu wzięło udział 31 miłośniczek książek. Jedna osoba została niestety odrzucona, ponieważ nie zamieściła komentarza pod postem. Jedna z Was usunęła się sama. Ale chciałabym żeby wiedziała, że jestem jej wdzięczna za maila i doceniam to. No i zapraszam aby do mnie zaglądała, bo zapewne jeszcze będę Was z przyjemnością chciała obdarować.
Przebieg losowania - losował mój Mąż.




A oto Zwyciężczyni.

Gratuluję i proszę aby odezwała się do mnie na maila.

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę, gratuluję Zwyciężczyni, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę,a zwyciężczyni gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie znalazłam adres do Ciebie i piszę list. Cieszę się z wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, gratuluję Barbarze i pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i od tej pory juz wiem co to jest komentarz pod postem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...