wtorek, 13 grudnia 2011

Chcę kogoś znów obdarowac


Kolejne moje rozdawnictwo. Kolejna książka i jak zwykle niespodzianka.

Zasady wszystkim znane:
- proszę, zastawcie komentarz pod postem, uwzględniając odpowiedź na pytanie:Jakie książki lubię najbardziej?
- wstawcie banerek na swoim blogu( jeżeli macie ochotę)
 - jeżeli nie posiadacie bloga, proszę pozostawcie swój adres mailowy w komentarzu
- obserwujcie i czekajcie na losowanie, które odbędzie się 20.12.2011

Będzie to szybkie Candy, bo chciałabym aby paczka dotarła jeszcze przed świętami.

Zapraszam i życzę powodzenia.

20 komentarzy:

  1. Lubię niespodzianki, a książki to coś co lubię najbardziej, zarywam noce, bo tylko wtedy mam czas.
    Co czytam? Wszystko co mi wpadnie w ręce, czasem odkładam po kilku stronach...przeczytałam wszystko wydane Polsce A. Christie.
    zapisuję się z przyjemnością, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki :) Szczególnie historyczne :) Oczywiście,że się zgłaszam:) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię książki A. Noel- o wampirach, ale nie tych ze Zmierzchu. Zgłaszam się oczywiście! a banerek jest tylko z poprzedniego candy

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    Czytam wszystko, ale największe zamiłowanie mam do fantasy :)

    Pozdrowienia, dzielna kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kryminały i powieści obyczajowe opowiadające o kulturach wschodu

    PS jeśli ktoś ma ochotę na czapę to zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię książki oparte na faktach, regijne i obyczajowe:)
    nie lubię historycznych
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/
    zgłaszam się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio rozkochałam się w biografiach. Wszystkie książki lubię czytać, choć trochę stronię od sci-fi...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie lubie tylko jedne mi się bardziej podobają innne troszkę mniej a jeszcze inne w cale
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać książki, szczególnie powieści, obyczajowe i thrillery. Są jak narkotyk, potrafię czytać nawet do białego do rana. Moimi ulubionymi pisarkami są: Danielle Steel, Elizabeth Adler i Nora Roberts.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niespodzianki :)

    Co do książek...Czytam wszystko co wpadnie mi w ręce. Od książek historycznych przez romanse, biografie po fantastykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli idzie o książki uwielbiam kryminały. Nigdy nie jest to dla mnie czcza rozrywka. Ten gatunek łączy w sobie wiele: historię obyczajową, analizy psychologiczne, humor, zagadkę, a nade wszystko uczy myślenia;) I nigdy się nie nudzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno czytałam prawie same romanse (ale wtedy dużo leżałam w szpitalu), potem zainteresowałam się wywiadami, reportażami, a ostatnio czytam kryminał;-0
    Nie wypada bys mnie znowu wylosowała, ale tak bardzo podoba mi się banerek,że wrzuciłam go na lewą kolumnę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytać książki obyczajowe, przygodowe, powieści :)
    kati.sc625 @interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. książki, które pozwalają zapomnieć o otaczającej rzeczywistości i przenoszą w zupełnie inny świat.
    takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie dostałam żadnej książki więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce.A co do preferencji to fantastyka to jest to co lubię najbardziej.Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio wciągnęła mnie tematyka holokaustu. Po za tym lubię biografie, szczególnie biografie świętych, książki Wandy Półtawskiej i Szymona Hołowni...
    Można by tu wiele wymieniać, przede wszystkim musi być to dobra książka:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię czytać książki!
    Najbardziej ucieszyłabym się z jakiejś obyczajówki lub książki z drugim dnem.
    PS:uwielbiam Małgorzatę Musierowicz.
    wiki.sz.wiki.555@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Preferuję książki podróżnicze, ale czytam z chęcią inne gatunki. Ostatnio mam fazę na Zafona: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie się wpisuje i na niespodziankę oczekuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...