wtorek, 29 listopada 2011

Co pół godziny...

Zamarzył mi się wianek i inne ozdoby świąteczne. Chyba natchnęłyście mnie swoimi dekoracjami, Drogie Blogowiczki, które naprawdę zapieraja dech w piersi...

Ale niestety coraz częściej czytam o podkradaniu Waszych nieautoryzowanych zdjęc... Oczywiście każda w Was jest dla mnie jakąś inspiracją, ale mam w sobie taki dar, że chętnie wcisnę swoje trzy grosze, bo Wasze pomysły tylko są wstępem, dla ruszenia mojej mózgownicy i poruszenia lawiny pomysłów.

Przykro, kiedy czytam, że widziałyście skopiowane Wasze dzieła. Ale tak sobie pomyślałam, że niestety z tym wiąże się ich publikowanie w takim wielkim wirtualnym świecie.

Ale i tak kreatywnośc zawsze wygrywa, więc chciałam Was wesprzec chociaż słowem, że nie zgadzam się na podkradanie zdjęc bez wiedzy ich właściciela oraz na bezczelne kopiowanie niepowtarzalnych dzieł.

Ja już niestety od 3 lat wybieram się "na badyle", żeby sobie samodzielnie uwic jakieś wianki czy inne ozdoby, ale jakoś niestety "coś" zawsze wypada, miesza a czas za szybko leci...
Zatem i w tym roku, będę musiała przekopac swoje szpargały i zapewne uda mi się znaleźc coś ciekawego, co mogę wykorzystac na ozdoby.

Tak, staram się, specjalnie z jawna premedytacją zaprzątac głowę takimi pierdołami i drobiazgami, bo czas fatalny szczególnie do nic nie robienia. Zatem strach, rozpacz, smutek, wszelkie lęki i niepewnośc zamieniam w wenę twórczą... Przynajmniej staram się...







A szyszki doczekały się wreszcie zrealizowania pomysłu, który męczył mnie od zeszłego roku. Ale nie ma tego złego... przynajmniej nie musiałam kupowac pistoletu na klej, bo okazało się, że gdzieś chowa się zupełnie nieużywany, w garażu mojego brata:) Tylko muszę odkurzyc nieco pomysły z poprzednich lat i zajęcie gotowe.

7 komentarzy:

  1. u mnie wszelkie złe uczucia przekładają się na sprzątanie :>.
    Super pomysł na szyszki :)
    Śliczne pudełka, a to trzecie po prostu mnie zachwyciło ^^
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, szyszki świetnie wykorzystane:)
    buziaki,
    spokoju Ci życzę i niepokoju twórczego:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny pomysł z szyszkami, obrazki od razu zyskały na wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko:))) wszystko jest cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysl super! mam nadzieje ze bedzie kolecja, zastanaiwam sie gdzie moglo zawisnac... buziaki grudniowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...