wtorek, 22 listopada 2011

Gdzieś tam będzie świątecznie...

Bombki czekały od zeszłego roku i wreszcie doczekały się ozdobienia.





A dzisiaj jeden z gorszych dni, ale zdarza się, nawet najlepszym. I nie gram Twardziela, jak to ujęła ostatnio moja Mama...  Czasem potrzeba dnia na oczyszczenie kanalików łzowych.



 

Zamówienie dla Kamili.




Zamówienie dla Pani Edyty.
Dziękuję Wam bardzo, Drogie Klientki. Zdjęcia niestety nie najlepsze. Postaram się następnym razem.




A moje projekto-pomysły? Mam je przed oczami, zaraz się za nie zabieram. I oby rzeczywistośc nie rozczarowała.

8 komentarzy:

  1. śliczności :)
    a ostatni twór po prostu mnie zachwycił ^^

    a wypłakać się jest dobrze... w razie czego służę wirtualnym silnym damskim ramieniem :) uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten segretator przepiękny Aniu!
    Z emocjami każdy sobie radzi jak może...ja podobnie- wygadać się, wypłakać i przespać...to z tych mniejszych problemów,a z większych...chyba jednak kontakt z ludźmi(mimo zamykania się- taki paradoks:) i twórczość, jaka by nie była, ściskam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda cuda... a dzien z placzem kazdemu jest potrzebny od czasu do czasu :) przytulam wirtualnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace...cudowne! Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za rewizytę:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej siedzę oglądam, czytam i jednoczę się w bólu, łzy same lecą, bo u mnie też trudny okres! podziwiam za odwagę dzielenia się na forum publicznym, ja płaczę do poduszki! świetne rzeczy tworzysz, fajnie że spotkałam cię na swojej drodze i mogłam tu zajrzeć, nie ostatni raz z pewnością:)
    i pytanie na marginesie::: gdzie znalazłaś serwetkę jak na tym segregatorze??? chętnie bym ją wykorzystała, nawet wiem jak, wymiana nawet za dwie wchodzi w grę:):):) pozdrawiam i dziękuję za chęć wysłania życzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam maila:)
      Pozdrawiam ciepło
      I 3maj się Kochana, choc jest tak trudno, że czasem tego nie ogarniam, wiem, że jest kilku co pozwolą się porządnie wypłakac:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...