poniedziałek, 28 listopada 2011

Robótkowstwo



 Zestaw lawendowo - przecierkowy oczywiście do wzięcia od zaraz:)



Ostatnio same neologizmy tworzę.

Żeby nie było, że siedzę tylko z oparach farb i klejów, z pyłem na rzęsach, mam też kilka robótek, prawie skończonych. Proste, ale świetnie zajmują myśli.

Otulacz jak mgiełka leciutki. Niestety nie wiem co to za wełna, lekko się mieni, ponieważ kupiłam ja jak zwykle na wyprzedaży i była bez banderoli:/ Ale otulacz jest rzeczywiście leciutki. Dziergam teraz taki fioletowy:)


Otulacz w koralowym kolorze.


Pulowerek - miał kojarzyc się z torem wyścigowym a nie z reprezentacyjna koszulką piłkarzy chorwackich:/ Ale mam plan...

Otulacz, który baaaaardzo szybko się pruło, czyli musi odleżec swoje, żebym mogła znów na tą włóczkę patrzec.

A rękawiczki? Były 2 próby, podobnie jak skarpetki, ale nie mówię, że nigdy mi nie wyjdą...

5 komentarzy:

  1. Wszystko piękne ,ale lawendowy zestaw ukradł moje serce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dziękuję za paczuszkę:) Kilka serwetek aż żal mi rwać, są śliczne :)
    A z dzisiejszego posta serduszka niczym pierniki z lukrem - mniam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny, pozdrawiam Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, ale lawendowy komplet - naj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...