niedziela, 6 listopada 2011

CES - Cat Eye Syndrome

Nie przepadam za kotami, chociaż wychowałam niejedną gromadkę. Nigdy nie lubiłam jak ocierały mi się o nogi małe, kudłate stworzonka a  ich mruczenie wcale mnie nie uspokaja, wręcz przeciwnie, rozdrażnia. Poza tym z całym szacunkiem dla wszystkich znanych mi i nie znanych "kociar" i "kocich mam" nie mogę się przyzwyczaic do ich wchodzenia w każdy zakamarek domu: półkach, kanapach, fotelach i szafach różnej maści.
No i moja alergia... puchną oczy, twarz, tracę głos i wykaszluję płuca chyba po małym kawałku...

A tutaj... ironia losu... Zespół Kociego Oka...

... I love You more than I can say ...

1 komentarz:

  1. Chromosom 22... opisane na wiki jakby mialo wszystko wyjasniac, a jakos nic. Duze cieple usciski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...