piątek, 9 października 2009

Wedding Day

Czas Ślubny zaczął się, pełna parą więc do Dzieła!

Oczywiście nie da się ukryć, że niejaka Wena chodzi za mną cały czas. To niesamowite, że podczas tak trywialnych zajęć, jak mycie okien czy porządkowanie dokumentów, nagle gdzieś zza framugi pojawi się jej kawałek sukienki, czy szala...
A jednak nie opuszcza mnie na krok...
Jak powinien wyglądać zestaw podarunkowy Dla Młodej i Młodego? Ja już wiem, a Państwo Młodzi Lipcowi: Marzena i Jarek również. Dużo szczęścia Kochani!!

Wrześniowi: Ewelina i Piotr z małym przecudownym synkiem Michałem, pokazali mi jak powinno wyglądać prawdziwe wiejskie wesele, z pysznym jedzeniem, kapelą, która należy do tych niezniszczalnych, z tańcami na boso (to jak zawsze ja!) i trwające 2 dni!! Dużo Miłości dla Was!

Teraz czas na...Olgę i Artura:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...