wtorek, 6 października 2009







Listen...



Szaleństwo jesiennych barw działa jak natchnienie, więc grzechem byłoby z tego nie korzystać:)

Jako temat przewodni na jesienna biżuterię wybrałam perły. Dlaczego? Może to poprzez ich, mimo ciepłych barw, chłodną elegancję. Postanowiłam połączyć je w moich najbardziej ulubionych kolorach: fioletach i brązach. I udało się, prawie jestem zadowolona efektu;)

Teraz pracuję intensywnie nad cieplutkim ciemnoczerwonym sweterkiem - oby zima była w tym roku zimą, wtedy poczuje że moja praca nie poszła na marne. Będę mogła nacieszyć się nim, tymbardziej, że w głowie powstał mi szalony pomysł na jego formę. Ciekawe tylko czy się uda... Szkoda tylko że kciuków przy dzierganiu nie można trzymać;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...