środa, 4 listopada 2009

Snow



Dzisiaj spadł pierwszy śnieg... A ja w dobrym nastroju, od razu wzięłam się do promowania mojej galerii. Na początku tylko fora sklepików w których zostawiam pełno kasy;) Ku wątpliwej uciesze mojego Męża :)
www.zielonykufer.pl
Ile razy to dzisiaj napisałam? Sam już nie wiem...

Tymczasem ponuro, śnieg zaraz po zetknięciu z ziemia rozpuszcza się, chociaż go trochę zostało na ostatnich liściach drzew.
A ja pełna energii nadal, więc postanowiłam wyskoczyć na mały" rabunek chwili". I ukradłam trochę tych jeszcze nie rozpuszczonych płatków śniegu. Wyszły pieknie ale niesttey ponuro.
Ale co to dla mnie? Szczególnie dzisiaj, kiedy rozpiera mnie energia:) Kreatywnie...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...