wtorek, 29 września 2015

Dojrzewające sweterki

No czasem tak mam.
Zaczęłam go na początku roku. I wreszcie nadszedł czas na ukończenie tego dzieła. Wybór kolorów spowodował, że zdecydowanie lepiej wygląda ściegiem gładkim niż w jakieś wzory. Miały być tylko 3 guziki a kiedy znalazłam idealne, to wydawały mi się zbyt duże, żeby robić plisę i dziurki. No i wpadł mi do głowy taki pomysł. Zrobiłam pętelki dla tych guziczków z wykorzystaniem nitek jakie zostały przy zmianie kolorów podczas dziergania :)

Pamiętam jak mama uczyła mnie robienia w ten sposób wieszaczków przy ręcznikach ;)

Włoczka Kotek
Druty: 3,5 mm






Zdjęcia robione telefonem, więc przepraszam za jakość.

To pierwszy dojrzewający. Kolejny już jutro :)
Do zobaczenia!


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny sweterek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek mega. ja robię kolejne podejścia do chust. tym razem cieplejsze i tęczowe :)
    firany nadal nie skończyłam, ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności ! Cudny sweterek w pięknych kolorach :-) Świetny pomysł na pętelki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...