niedziela, 14 lutego 2016

Dodatek specjalny

Do swetra jak zwykle musiałam wydziergać coś nadprogramowego i nie ukrywam, że ucieszyłam się na samą myśl, że zostało trochę włóczki.

Powstał komplet czapek rodzinnych.



Dla mamy :)



Dla córki :)




Bardzo podoba mi się ten wzór i oczywiście musiałam sprawdzić go na tak dużych kontrastach. Wygląda wspaniale! :)




Dla syna :)
A tutaj wersja dla chłopców - choć niekoniecznie. Zamiast kształtów przypominających serca wyszedł taki subtelny zygzak. 


Oby się dobrze nosiły :)

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne czapki :-) Szczególnie podobają mi się te dziewczęce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak widać, jak pójdzie "fala nowego wzoru"to potem ciężko skończyć na jednej czapce ;)

      Usuń
  2. Są absolutnie rewelacyjne i cudne i wogóle ! Jestem zakochana. Czaję się na możliwość zdobienia grupowego zdjęcia :D Dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...