niedziela, 24 marca 2013

Po Kreacjach...

Na których niestety nie mogłam byc:/
Leże do góry brzuchem i ...leżę...
Na szczęście miał mnie kto zastąpic - mój Mąż :) Dziękuję, to chyba największe potwierdzenie jak bardzo mnie wpiera w tym moim twórczym bałaganie :*

Możecie poczytac na:
http://www.codziennypoznan.pl/zdolne-babki-w-strefie-kultywator,5544,2,akt.html
i zabaczyc kilka zdjęc.

A ja wrzucam gąski na wielkanocny stół.
Można sobię takie gąski sprezentowac - Ooooo tutaj :)
Miłej niedzieli!





10 komentarzy:

  1. Urocze gąski :)
    Mam nadzieję, że mimo wszystko kiermasz był udany. Zazdroszczę mężowskiego zaangażowania. Mój postukał się w czoło jak zapytała czy pojedzie za mnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz masz kolejny argument - mój Mąż nie miał z kim pogadac jak tak siedział wśród samych Zdolnych Bab:)

      Usuń
  2. Świetnego masz męża :-)
    A gąski cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim numerem jeden jest trzecia gąska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale trzecia i czwarta to ta sama:D Dwustronna. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gąski kapitalne, wszystkie piękne !!
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego wspaniałego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gąski śliczne:) Mąż dumny z żony, a Ty możesz być dumna z niego!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...