piątek, 1 marca 2013

Czekam...

W stresie...
Może jak nie będę o tym wspominac, to stres zniknie?

Skończyłam spódniczkę!
Tak Kasiu - wiem, trochę to trwało, ale okazało się, że stres działa na mnie motywująco, jednak tylko do pewnego stopnia natężenia. Okazało się, że tak długotrwały blokuje mnie na wszystko...

Spódniczka wydziergana z szarej wełny, dokładnie z mieszanki wełna i akryl. Trochę musiałam się skupic i porządnie policzyc oczka, żeby rozmiar pasował. Jest niebywale prosta, ale chyba takie proste rzeczy lubię najbardziej.



Prośba do Was - myślę nad linią sweterków wiosennych.
Jakie są Wasze ulubione modele i kolory, które kojarzą Wam się z wiosną??

23 komentarze:

  1. Chyba przegapiłam, czym się tak stresujesz. Oby poszło po Twojej myśli, kochana! A z wiosna kojarzy mi się zielony, błękitny i żółty najbardziej. Fajna spódniczka, ale mogłabys wrzucic zdjęcia na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka obecnie niedysponowana:/ ale może klientka cos mi podrzuci?
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. hej Aniu- a co to za stres? co sie dzieje? 3maj sie slonko

    ja obecnie jestem za totalnymi p[astelami- mieta, blady roz,.... marze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana, chciałaby znac odpowiedź na Twoje pytania.
      No mnie tez nagle zaczęło ciagnąc w stronę pasteli? Chyba oszalałam:D
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. spódniczka świetna :-) co do sweterków to mnie podobają się mietowe azurkowe ale takiego z moich marzeń jeszcze nie znalazlam ;-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna spódniczka!
    ja ostatnio tez sobie "machnęłam" szara miniówkę - podobna bardzo,z tym, że warkocze gęściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Muszę zobaczyc. A powyższa kiecka na specjalne zamówienie więc poszalec mogłam tylko nad ilością oczek:D
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Z modelami nie pomogę, a modne są podobno pastele.. Ale jak kto lubi, prawda?
    P.S. Mniej stresów Ci życzę, bo rzeczywiście źle mogą wpływać, nie tylko na twórczość!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, stres szkodzi na wszystko, ale staram się życ chwilą i próbuje się nie stresowac - nie zawsze wychodzi:/
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. spodniczka piekna i na pewno bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podobno potrafi rosnąc wraz z właścicielka;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. :))) czeeeekam na listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl na dziergana kiece :) podobnie jak poprzedniczki glosuje na kolory pastelowe i pudrowe roze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciagnie Was do pasteli, chyba wiosna już naprawdę blisko. Czyli mam dziergac takowe nadal??
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. fajna spódniczka :) kolory - oczywiście zielony :P i zółty... różowy... niebieski... generalnie pastelowe :) z modelami niestety nie pomogę, bo się nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wiosna pełną parą! ale i zimą można wiosnę na tyłek założyc prawda?
      Ty także oczekuj listonosza:D

      Usuń
  10. Z tego co widzę mięta będzie bardzo modna w tym sezonie, więc może sweterki w tym kolorze ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mięta wygrała! Coś muszę w takim razie wykombinowac:D

      Usuń
  11. Super spódniczka - pastele,pastele ,pastele ja lubię dziury :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna spódniczka, będzie milusia w noszeniu :)
    A sweterki wiosenne, jak dla mnie, to - na guziczki, z małymi kieszonkami i dopasowane.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...