piątek, 15 marca 2013

Nazwa

Dosyc prosta, nie jest nowoczesna ale polska. Jestem za neologizmami, ciekawymi połączeniami wyrazów, czy błyskotliwymi nazwami ale po polsku.
Zielony Kufer - bo miało byc duuuużo recyclingu. Na początku akcja "rECOdzieło" teraz gdzieś przepadła, ale chętnie do niej wrócę.

Z nowych wiadomości - powstał  fan page na FB i zapraszam do polubienia ;)

http://www.facebook.com/pages/Zielony-Kufer/577138498978152?ref=hl

rECOdzieło
Czyli puszeczki, puszki, które bardzo lubię ozdabiac.
Tym razem odpoczywałam od stadka zajęcy.


Miłego weekendu!

15 komentarzy:

  1. świetne te eko puszki :-) pozdrawiam niebiesko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę coś zrobić z moimi puszkami, obejrzałam twoje i już moje przestały mi się podobać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tez to mam - jak pokażesz swoje to i moje przestana mi się podobac ;)

      Usuń
  3. poprosze wiecej zdjec tych pieknych puszeczek!! jest ich jakis cennik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij adres na priv - może zajączek coś Tobie przyniesie ;)

      Usuń
  4. Też lubię puchy! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne puszki ^^ szczególnie ta z sówkami - uwielbiam sówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jak miło, że w Twoje gusta trafiłam!

      Usuń
  6. Sówki są świetne, puszki wyglądają pięknie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jeszcze kilka chwil o będą czekac na sobotnie Kreacje!
      POzdrawiam

      Usuń
  7. super !! zaraz ide polubić Twoją facebookową stronę:)
    pozdrawiam i miłego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...