środa, 31 sierpnia 2011

Ale przytulnie!!





Niesamowicie mi miło, kiedy zapraszam kogoś do naszego małego mieszkanka i słyszę: " Ale macie przytulnie!"
Nie modnie, trendy, ciekawie, porządnie ale właśnie przytulnie. To dla mnie największy komplement. No i znów go usłyszałam :)

Teraz mam jeszcze większą ochotę na wymyślanie czegoś nowego, na aranżację, Mojego, Naszego pierwszego mieszkanka. Szkoda mi będzie jednak tych wszystkich wspomnień w starym "bunkrze" no i bliskości pracy, znajomych i tarasu, który tak pięknie zieleni się za oknami.

Tym czasem sprzęty kuchenne zamówione:) Będę miec wielki okap:) Kuchnia wg naszego projektu oczywiście, bo ja strasznie duuuuużo miejsca potrzebuję na przygotowywanie. Jak zwykle wyprzedaże żądzą i dzięki temu przepiękny komplet na balkonik czeka w kącie. Pomysły na nowe poduszki, nowe dekoracje no i nowe kolory:)

Ciąża skierowała mnie na nieco inne kolory, a szczególnie na zielony i niebieski. Gdzieś ciągle odkrywam ich nowe odcienie i niesamowicie przyciągają mój wzrok:) Teraz widzę w wyobraźni ożywioną łazienkę turkusami i limonkowym kolorem... Ahh i tak sobie myślę.

W międzyczasie zapraszam do Wreszcie uaktualizowanej mojej galerii w :

http://www.artstacja.pl/

oraz tutaj:

http://prototyp.pl/

Czas odkurzyc light-box, własnej roboty oczywiście:) i wykonac porządne zdjęcia biżuterii, która obecnie krąży gdzieś po świecie:)

Poniżej naszyjniki, które zapewne już widzieliście, ale nadal szukają pięknej szyi, aby móc ją podkreślic:)


Ceramika, agat, muszla, turkus, srebro, kwarc.


Agat, muszla, howlit, hematyt, jadeit, srebro, sardonyks.


Howlit, perła szklana, koral biały, muszla, srebro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...