wtorek, 3 lutego 2015

Sweter

Nie do końca udany.
Oczywiście moja inwencja twórcza jednak okazała się niepotrzebna, bo zepsuła wszystko.
Sweter wyszedł "oversajzowy" - wąskie rękawy, a szerszy w pozostałej części.
Musze przyznać, że takie rękawy bardzo mi odpowiadają, dobrze leżą ale od początku miałam problem jak wkomponować te warkocze - czy do rękawa czy poza niego.




Niepotrzebnie też zmodyfikowałam ilość oczek na poszczególne części.

Generalnie leży całkiem nieźle, ale trochę przeszkadza małej osóbce w zabawie, bo za mocno się "wiuwa" ;)

Nie lubię pruć.
Idę to szybko zrobić.
Miłego wieczoru bo u mnie za oknem bajkowo!

2 komentarze:

  1. Kurczę... szkoda, że musisz pruć...
    Ale wierzę w Ciebie - na pewno wymyślisz i zrobisz coś cudownego :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już się dzierga od nowa - tym razem liczenie oczek robiłam wg planu, bez mojego widzimisię i się zobaczy :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...