poniedziałek, 29 grudnia 2014

Skarpety

Spędziły mi sen z powiek...
Ale udało się! Miały być proste i spersonalizowane :) Za sprawą Sock Stop - odkryłam go niedawno i postanowiłam wypróbować. Aby spełniał swoją rolę a askarpetki były antypoślizgowe kropek musi być więcej, jednak nie o to mi chodziło :) "Wykropkowałam" literki, pierwsze litery imienia osób zainteresowanych ;)








Kupiłam jednak tylko jedna butelkę tego magicznego "stopera" w jednym kolorze i niestety był bardzo mało widoczny na szarościach.

Pytanie do Was, bardzie doświadczonych:
Mam nadal problem ze skręcającą się robótką. Co zrobić aby robiąc skarpetki na 5 drutach nie skręcała mi się cała robótka?
Spróbowałam przekręcać oczka - ale ukończenie takim sposobem jednej skarpetki zajmuje wieki...
Ale wygląda pięknie ;)

Miłego poniedziałku :)

3 komentarze:

  1. Aniu,
    oczka przekręcone czyli niby proste dla nas....spędzały i mnie sen z powiek:)
    Teraz, pok 2-3 parach skarpet umiem szybko i prosto dziergac, nic się już nie skręca...
    Trzeba przetrzymac i wejdziesz wprawnie w te oczka;)
    Buziaki dla Was, skarpetki bardzo fajne z kropami:))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe skarpetki :-) Są doskonałe :-)
    Niestety nie pomogę w sprawie przekręcania się robótki... sama miałam ostatnio podobny problem z rękawiczkami. Zaakceptowałam swoją niedoskonałość i stwierdziłam, ze w noszeniu mi to nie przeszkadza... :-) leniwa jestem po prostu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na skręcaniu się nie znam, ale super pomysł z tymi literami!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...