wtorek, 4 czerwca 2013

Szał, dziki szał!

Dziergania oczywiście!
Znowu odwiedziłam sklepy z włóczkami i znowu kolejne pomysły do głowy wskoczyły!
Mogłabym założyc grupę dla włóczkoholików! Ciągle mi mało, a szczególnie tych z wyprzedaży, bo tam znajduję najczęściej niezłe perełki.

Zostało mi nieco wełny, półtora motka dokładnie z jendego indywidualnego zamówienia.
Włóczka z domieszką wełny i akrylu. Muszę przyznac, że swietnie się sprawdza we wzorach prostych.
A tutaj jestem nie do końca zadowolona. Jest zbyt sztywna.

Mój pierwszy Entrelac!
Filmik w necie bardzo mi pomógł. A znajdziecie go Tutaj.




Bardzo podoba mi się ten wzór i oczywiście muszę intensywnie poćwiczyc, więc kolejny już siedzi na drutach i się pięknie dzierga :)

Oczywiście przedstawiony prawdopodobnie otulacz zostanie spruty. A powód jest taki:



Ten ogon, który powstał przez nieuwagę:/

A na koniec fantazja: kompot z rabarbaru i ciasto rabarbarowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...