czwartek, 13 czerwca 2013

June, ohhh June

Jak czerwiec to i truskawki!
Słodka niespodzianka od Męża - koszyczek pełen truskawek :)

A pozostając w klimatach marynarskich - przedstawiam galaretkę dwusmakową : truskawka i smak podobno drinka o nazwie Blue Curacao :) Do tego świeże truskawki i tak się rozpieszczamy :)



Słońca dzisiaj jak na lekarstwo, ale na balkonie bryza chłodna jak nad morzem ;)
Galaretka o smaku Mojito też dobra ;)

A po takim pysznym deserze wyszperałam muszelki i kamienie i tak morskie klimaty nadal królują!



Słoik po oliwkach, kawałek sznurka bawełnianego i mam taki piękny świecznik.
Koniecznie zamykany, żeby deszcz co to zaraz spadnie nie zamoczył całej świeczki.



16 komentarzy:

  1. mmm :) ja tez sie objadam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam:)
    Te smaki galaretek, to gdzie nabyliście Aneczko?
    I klimat marynarski w innej, fajnej, Twojej odsłonie:))
    Pomysł ze słojem b.ciekawy i jaki prosty!
    U mnie upał dzis i słonko, tak dla odmiany, no ale gdzieś musi świecic, by padac mogło gdzieś:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:D U mnie wczoraj było pięknie! Galaretki kupione w sieci sklepów Ch.P. ;) marka to Winiary.
      Do prawdziwego klimatu marynarskiego trochę brakuje, ale mam zamiar zdążyć do końca lata:D
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. w tym roku przeprosilam truskawki, bo jak dotad jakos za nimi nie przepadalam... Wole czeresnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiśnie i czereśnie i porzeczki...ahh dla mnie tylko dlatego mogłoby być lato cały rok:D Pozdrawiam

      Usuń
  4. Aż zapachniało mi truskaweczkami , jak poczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim domu teraz zapach konfiiturek...mhh uwielbiam! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piszę w zupełnie innej aurze, więc słoik można spokojnie otworzyć:))
    Pychotki serwujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ummm uwielbiam truskawki a pomysł ze słoikiem rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż dorzucił wiecej kamieni i wygląda jeszcze fajniej:D

      Usuń
  7. O rany, muszelki. Jak mi się zachciało nad morze!!!!!!!!!!!!!!Bo truskawki dla mnie jak są, to są, ale świata by nie było bez czereśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz wiecej miłośniczek czereśni - aż mi się zachciało teraz :) Nie pojadę w tym roku na wakacje to sobie robię własny wakacyjny balkon:D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...