wtorek, 2 kwietnia 2013

Blanket

Kocyk.
Wydziergany po raz drugi na szydełku. Tak strasznie się zapierałam, że ja i szydełko to znajomośc przelotna, nietrwała, nie mamy do siebie zaufania.
Zostałam zmuszona do tego, tak dokładnie zmuszona.
Ale się ciesze, co się odwlecze to nie uciecze... :)
Początki wyglądały tak.



Po 2 dniach dziergania okazało się, że zjechałam brzegi i zdecydowanie zbyt długi będzie ten kocyk.
Ale czas mam, więc sprułam wszystko i zaczęłam od nowa, z dodatkowym kolorem, który niechcący znalazłam w zapasach włóczki.

A kocyk wygląda tak:






Myślicie, że spodoba się nowej właścicielce?
Miłego tygodnia!



14 komentarzy:

  1. Rewelacyjny kocyk :-) To wcale nie musi być przelotna znajomość... Mam nadzieję, że jednak przekonasz się do szydełka :-)
    Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim arzie znaleźc dobrego nauczyciela co pokaże co dalej ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. jestem pewna, że się spodoba. świetny jest.
    same słupki i półsłupki we wzorze?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia co to słupki i półsłupki, ale wyszedł:D Czy to talent, czy szczęście?? ;)

      Usuń
  3. Czasem warto sie zaprzeć :) Efekt wart pochwał :) Mnie też szydełko uwiera, głównie w głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to niestety wszystko co potrafię wydziergac szydełkiem. Próbowałam z resztek włóczki trzasnąc pluszaka ale nic z tego.

      Usuń
  4. Kocyk fajowski :) ( tu przynajmniej ja kumam mniej wiecej o co chodzi w technologii szydełkowej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chyba mniej niż więcej, moje zdolności z tym sprzętem właśnie się zakończyły:) Ale... coś tam jeszcze może wykombinuję.

      Usuń
  5. Pięknie wyszedł kocyk , super efekt zrobił dodatkowy kolor - a może jednak te słupki to na dłużej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeszcze 2 takie komentarze i normalnie czuję, że pójde jak burza:)
      Dla kogos jeszcze kocyk?? ;)

      Usuń
  6. O dzierganym kocyku marzę od dawna.Twój jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale mogłam wydziergac na drutach - lepiej się czuje w tej materii ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...