piątek, 5 lipca 2019

Dzień dobry!

Witam Was serdecznie po tak długim czasie!!!
U mnie wszystko stanęło na głowie...
Myślę, że w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)

Zmiany nastąpiły chyba w każdym aspekcie mojego życia, co nie powinno mnie chyba zbytnio dziwić, bo zazwyczaj spadają jak grom z jasnego nieba... ;)

Najważniejsza i najdroższa zmiana, kosztuje mnie dużo strachu, radości, obaw... i wszystkich sprzecznych ze sobą uczuć. Bo niestety nie jest dobrze, dobre wiadomości przeplatają się z ze złymi, radosne ze smutnymi... A i tak nie jesteśmy w stanie przewidzieć co się wydarzy.
Staram się być dobrej myśli, chociaż jest niestety bardzo trudno.


Jak widać dziergam nadal szalenie. Trochę uspokaja to mój udręczony myślami umysł, a i jest jakaś misja, deadline czyli to co mnie trzyma  w ryzach.

Więcej mnie na Facebook - u, bo jakoś tak łatwiej napisać. 

Oprócz swetrów Mgiełek powstają też kocyki dziecięce, dla małych i nieco większych.







Mgiełki w pastelach na lato będę w sam raz :) 
Tutaj beże w kilku odsłonach.

Powstały także kocyki dla mniejszych.  Powstaną także dla większych, Bo okazało się, że moja mała H. już nie jest taka mała ;)







Zmieniła się też sceneria do zdjęć. Chwilowo mieszkamy nie-u-siebie ;) Czekając na swoje, wymarzone. A tuż obok takie widoki. W tym roku z matką chaszczach dała się krnąbrna modelka sfotografować ;)



Czasem mi trudno uwierzyć jak kiedyś funkcjonowaliśmy bez aparatu w telefonie ;)

Miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Śliczna ta puchata mgiełka! Nabyłam jakiś czas temu kid-silka z myślą o czymś takim i... chyba nieco o tym projekcie zapomniałam :). Zmotywowałaś mnie do wyciągnięcia drutów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...