czwartek, 6 kwietnia 2017

Wiosna!

Ach to Ty!

Mam lepszy humor, odkąd jest więcej słońca, ciepła, kwiatów ptaków - nie od dzisiaj wiadomo, że uwielbiam wiosnę, mimo jej kapryśne pogody.

Już zdążyłam przypiec sobie ramiona!

Niestety tym razem wiosny nie przywitałam na sportowo. Obecnie mam przerwę, kontuzja nie bardzo ma ochotę odpuścic.

Trochę mi szkoda, bo brakuje mi tego biegania strasznie... Ruchu pod każdą postacią, bo jednak zdecydowanie resetuje się przy czynnościach bardzo aktywnych.

Ale mam teraz wreszcie czas na czytanie książek.
Coś za coś :)

No i jak już wspomniałam wróciłam do pracy zawodowej.
Cieszę się :)

Mam jeszcze kilka dziergadeł, których mimo zakończonej zimy nie zdążyłam pokazac.

Komplet dla Heleny.

Czapka: Włóczka merino i akryl
Wzór: Własny

Szal: włoczak merino + akryl
Wzór: Purl Soho + pompony koniecznie ;)


Wzór darmowy. 
Wykorzystałam resztki włóczki plus zapas, który niestety okazał się zbyt kremowy. Pasuje teraz jak ulał.



Pompony bezwględnie muszą byc!
Myślę, że zanim wydziergałam ten szal już były w planach :)



Cała w dziergadłach!
Polecam bawełnę Alize, z której zrobiony jest ten sweter, jest genialna!
A sweter jest zdecydowanie jej ulubionym :)




Miłego dnia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...