piątek, 10 marca 2017

Czapki dla calej rodziny.

To była już moja wlasna inwencja twórcza.
Postanowiłam wykonac czapki dla Calej Rodziny, które miałyby mianownik wspólny, ale jednak każda byłaby indywidualna.

Chyba się udało :)

Włoczka: Lanagold, merino i akryl
Wzór: własny
Druty: 3,00 mm

\

Dla Chłopca.


Dla Mamy.



Dla Taty.




Ostatnio zdecydowanie więcej mnie na FB.
Nie ukrywam jest to szybsza forma komunikacja, pokazania czegoś nowego, nad czym teraz pracuję, szczególnie w dobie smartfonów.

Wróciłam do pracy zawodowej. Doszły dodatkowe obowiązki. A włąściwie to skrócił sie czas jaki spędzam w domu. Na szczęscie mam taką pracę, że nie muszę ja przynosic do domu, więc mogę w domu odpoczac.

Miło jest robic to co się lubi i w czym się człowiek odnajduje.

Kontuzja niestety nadal dokucza i to mocno w związku z tym plany biegowe na ten rok muszę odłożyc. Choc myśle, że i tak tego nie zrobię do końca...

Dobrze, że mam rower ;)

Chyba jestem tym typem co jak się mu zamknie drzwi to wejdzie oknem ;)

Czekam na wiosnę, na ciepło i długie dni :) 

Miłego dnia!





1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...