czwartek, 20 marca 2014

WW

Wiosna. I Wielki Wysiew :)
Zawitała na chwilę a ja już schowałam kurtki, ciepłe buty i ciepłe czapki. Za chwilę je odkurzyłam - jak co roku, ta sama historia ;) A dzisiaj znów piękne słońce!
Wiec spacerujemy :)

Po raz pierwszy przezimowałam pelargonie. Z 6 sztuk wiosnę powitały tylko 3 ale i tak wynik jest niezły.


  A tutaj widać już truskawkę. Niestety nie udało mi się jej nigdzie posadzić. A było tyle nowych odnóżek...


W zeszłym roku prezentowała się tak:




Nieco spóźniona ale postanowiłam wreszcie zasiać zioła i kwiaty. Helenka była bardzo zaciekawiona co to za grzebanie w ziemi ale i tak najbardziej interesowały ją dźwięki z potrząsanej torebki z nasionami :)

Wszystko ją ciekawi :)

Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. trzymam kciuki za wszystkie roślinki! a truskawa byla smakowita ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszne wspomnienie lata... mniam :-)
    Śliczne zdjęcie Helenki :-) Masz cudowną córcię :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się ,że po kilku niepowodzeniach kupuję gotowe sadzonki ziół ;)
    Przepis na tartę wykorzystam -uwielbiam szpinak pod każda postacią !

    Buziaki dla Małej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie kolejne podejście do hodowania ziół... jak kwiaty mi bez problemu rosną, to zioła ni dudu :/ a gotowce mi zawsze mszyce zeżrą ><". Mam nadzieję, że tobie będzie wszystko pięknie rosło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...