poniedziałek, 30 września 2013

Dynia i czekolada

Po raz drugi postanowiłam zabrać się za dynię. Pierwszy raz zdecydowanie się nie udał. Zupa wyszła okropna, ale tylko z powodu mojego niedopatrzenia.

No i ciasto! Lubię mokre ciasta a białą czekoladę uwielbiam!!! Przepis z Lawendowego Domu wpasował się idealnie w moje smaki - nie po raz pierwszy. I wyszło pyszne ciasto.
U mnie wersja dla matek karmiących czyli zrezygnowałam z orzechów - niestety :/ i zamiast dwóch łyżek przyprawy piernikowej dodałam tylko jedną, a do ciasta dodałam pokruszoną białą czekoladę.

I proszę! Jest i ciasto, które rozpływa się w ustach :)
Smacznego!


10 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda :-) Bardzo jestem ciekawa, jak smakuje... koniecznie muszę spróbować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszny, delikatny, mokry, trochę jak zakalec ale takie własnie lubię :)

      Usuń
  2. Ja tu właśnie czaruję, aby ten kawałek u mnie na stole się znalazł... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no brzmi i wygląda niezwykle apetycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 dynie patrzą na mnie przez okno, musze wyprobować :) (zupę robiłam rok temu, i też mi wyszła okropna, hehe, jakiż przypadek ;)) jakby co to mam też fajny przepis na dynię pieczoną, nie wiem czy Twoja dieta zaakceptuje wszystkie składniki, bo moja tak ( córcia daje radę :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas niestety jadłospis okrojony, mamy problemy z brzuszkiem:/ Ale chętnie zmodyfikuję ten przepis, a w przyszłym roku zrobię ze wszystkimi składnikami :) Buziaki!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...