środa, 9 stycznia 2013

Witajcie!

Nigdy nie robiłam podsumowań, planów i absolutnie nie mam zamiaru tego zmieniac!
Dawno mnie nie było.
Trochę odpoczywałam, trochę leżałam, trochę chorowałam ale już jestem:D
Mam sporo zaległości i zamówienia także czekają.

Kartki świąteczne, za które bardzo dziękuję!!!


Drobne zachwycające prezenty, których się nie spodziewałam:)




Iwonko - karczoch od Ciebie wisi w Mężowej pracowni!



Herbatki i inne pyszne napoje wraz ze słodkościami zostały pochłonięte!

Bardzo Wam serdecznie dziękuję!!!

2 komentarze:

  1. Faktycznie dawno Cię nie było, dobrze, że wróciłaś :)

    Wspaniałe przezenty otrzymałaś.
    Ja również dziękuję za przepiękną niespodziankę, która otrzymałam od Ciebie.
    Jak tylko zrobię śliczne zdjęcie zaraz się nią pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...