czwartek, 4 października 2012

Question

Otrzymałam wyróżnienie, od Kiosc jest mi niezmiernie miło i bardzo serdecznie dziękuję, choc czasem skłania mnie to refleksji, czy aby wyróżnienie rzeczywiście mi się należy??


Zaczynam odczuwac lekkie znudzenie moimi prezentowanymi postami...tak, tak,  Moje Drogie Czytaczycielki, czegoś zaczyna mi w blogu brakowac... Albo czas na zmianę "repertuaru" albo czas mocniej rozwinąc skrzydła...
Może Wy mi pomożecie?? Czego Waszym zdaniem jest za dużo, czego za mało a co jest zupełnie niepotrzebne i czy Wy także zaczynacie się nudzic jak ja??

1 komentarz:

  1. Hej znudzona Panno!
    spróbuj zrobić coś, czego jeszcze nie robiłaś, albo coś o czym często myślisz, a zawsze brakuje ci czasu;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...