czwartek, 28 lipca 2016

Kocyk/Kołderka/Kapa

Jest maszyna do szycia, jest materiał, jest pomysł i są chęci. Chociaż dzień nie bardzo, bo 2 razy żle wymierzyłam i skroiłam materiał ;) Nic nie szkodzi, bo potrenowałam szycie ;)

Czas też się znalazł i powstał nowy komplet - poduszka i kocyk/kołderka na cieple dni.

Właściwie to powstały 3 poszewki ;) Bo tak już mam, że jak się z czymś rozpędzę...
Ale każda kolejna wygląda coraz lepiej :)





Minky został z innego projektu, więc postanowiłam go wykorzystac. Mimo, że bawełnę wybierałam razem z Heleną to jednak po 2 tygodniach stwierdziła, że nie podoba jej się ten komplet i woli różowy...

Wiadomo jaki będzie kolejny komplet ;)

Dziękuję za rady dotyczące maszyny do szycia. Oddałam do specjalisty , wyregulował i chodzi pięknie!
Dziękuję Wam bardzo :)

1 komentarz:

  1. Piękny komplet w ślicznym kolorze :-) Cudny jest ten materiał w łapki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...