czwartek, 17 kwietnia 2014

Oszustwo

Zostałam oszukana. Nie wiem czy specjalnie...

Zamówiłam 3 ramki - bardzo mi się podobały, 2 miały być prezentem na roczek.

Ramki zamówiłam Old Tools and Woodwork przed świętami Bożego Narodzenia.
Do momentu zapłaty za towar korespondencja szła pomyślnie. Po zapłaceniu za towar Pani zaczęła się ociągać. Że niby towar czeka, że ja nie odpowiedziałam na maila, że ona nie wie czy to jeszcze chcę, czy ma mi zwrócić pieniądze a ja czekałam cierpliwie 2 miesiące.

Z bloga wiem, że Pani była w ciąży. Ok wiem, trudny czas, po porodzie także mnóstwo zajęć.
Jednak Pani przestała odpowiadać na maila mimo iż w końcu postanowiłam odpuścić te ramki i poprosiłam o zwrot pieniędzy - zero odzewu.

Na dodatek Pani postanowiła kasować moje komentarze pod postami na blogu.

Ok nie była zła, mogła się nie wyrobić trudno, ale po co były upewnienia, że ramki czekają i teraz brak jakiegokolwiek odzewu spowodował, że straciłam szacunek do tej osoby.

Dziękuję za uwagę.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za info, na pewno nic od tej pani nie kupię! ulach

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że napisałaś o swoich doświadczeniach z tym sklepem. Na pewno go będę omijać. Strasznie mnie denerwuje takie traktowanie ludzi. Ostatnio trafiłam na takiego oszusta na allegro. Smutne to, ale niestety tacy też się po świecie kręcą....

    OdpowiedzUsuń
  3. Na inne projekty ma jednak czas więc jednak nie o brak czasu tu chodzi ale o coś innego

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, to rzeczywiscie nieładnie! nie odpuszczaj jesli masz dowód wpłaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zostałam oszukana. W marcu zapłaciłam z góry za półkę i od tamtej pory kontakt się urwał. Czy dostałaś w końcu ramki albo zwrot pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...