piątek, 22 listopada 2013

Prezenty

Zamówiłam, jeszcze przed narodzinami Heleny becik i kołderkę w jednym U Aneczki.

Ponieważ córka postanowiła przyjść na świat w największe upały, becik jako becik nie został wykorzystany, jednak jako kołderka sprawdził się bardzo. Do tego sówka metkowiec, która zrobiła furorę. Helena ja uwielbia, szczególnie intrygują ją te kolorowe tasiemki z boku.
Bardzo serdecznie dziękujemy :)

Teraz U Aneczki widzę kolejne sówki w nowszej wersji.
Zapraszam Was w takim razie Do Aneczki, jakie cuda, ta zapracowana kobieta potrafi uszyć :)

A teraz Helena pokaże jak bardzo kocha swoją sówkę - całuśną sówkę :)





7 komentarzy:

  1. Prze moment pomyślałam że trafiłam do kogoś innego ;)
    Podoba mi się nowy ,,feeling,, na blogu.
    Widzę ,że Helence smakują zabawki, my jesteśmy na etapie podgryzania rączek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak rączki najlepsze a najsmaczniejsza cała piąstka :)
      Jest tutaj teraz tak spokojnie, prawda ?
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki, Aniu!!!!!! Helenka przeboska!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodko i rozkosznie:) widać jak bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna jest ta Twoja Helenka... napatrzeć się na nią nie mogę :-)
    Zabawka cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...