wtorek, 19 listopada 2013

Listopad i najpiękniejsze oczy świata

Tak, już prawie się kończy... Jak to szybko zleciało...
 A ja nadal zagrzebana po uszy między swoją słodką rutyną o imieniu Helena.

Plany robótkowe kłębią mi się w głowie, szczególnie spacerowa porą. Ale potem nie mogę napatrzeć się na ten mój cud... ;) Pomiędzy śpiewaniem kołysanek, przewijaniem i przytulaniem Bączka staram się coś kończyć, coś zacząć ale  zazwyczaj marnie to wychodzi.
Ale święta za pasem to i jest dodatkowy impuls aby wolny czas nie odsypiać tylko dziergać ;)



12 komentarzy:

  1. Słodka jest jak miodek :) Olej robótki i patrz, bo potem urośnie i będzie się o to obrażać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż zacznie sama się przemieszczać - siedzieć w miejscu nie lubi, zupełnie jak mama :)

      Usuń
  2. Zapatrzeniu Twojemu wcale się nie dziwię... piękne oczęta ma Twoja córcia :-) Śliczna :-)
    Zgadzam się z Aneczką - nic nie jest ważniejsze teraz od Twojego słoneczka. Moje dzieci już nawet nie bardzo chcą się do mnie przytulić... - no mamo!
    Ciesz się chwilą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się oderwać nie mogę od patrzenia na nią :) Nie mówiąc o przytuliskach :)

      Usuń
  3. W przypadku takiego maleństwa każda chwilka jest ważna i warto ją celebrować, bo czas tak szybko minie:) tylko patrzeć jak pójdzie do szkoły:)
    Zazdroszczę tych słodkich chwilek i absolutnie się nie dziwię, że trudno coś innego zrobić:) ja już czekam z utęsknieniem, bo termin mam na kwiecień i nie mogę się doczekać przytulenia maleństwa:) najważniejsze aby wszystko było dobrze a będzie wielka radość:)
    Gratuluję takiej ślicznej córci i jej pięknych oczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i najlepsze życzenia :) A ja dziękuję i idę dalej się przytulać :)

      Usuń
  4. ojejku, jak tu dziś pięknie i słodko :)
    buziaki dla Helenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie i jeszcze raz pięknie :) Zdolna ta projektantka :)

      Usuń
  5. :D spóźnione gratulacje! Powiedzmy, że jesteś usprawiedliwiona, że ostatnio trochę mniej robótek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ale chętnie pokończyłabym wszystko co zawisło w międzyczasie :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...