czwartek, 7 października 2010

Marnotrawię czas...co za wstyd!!


Straszny wstyd... Próbowałam się usprawiedliwi, wczoraj od 15 do dziś do 7 rano pracowałam...
Najpierw jedna praca potem druga.
Ale złoszczę się sama na siebie kiedy sama siebie w ten sposób próbuję usprawiedliwic.
Bo co to za usprawiedliwienie? Czasem bywało gorzej. Jakoś w tym miesiącu mój grafik jest mnie zapchany niż w poprzednich, widac więcej ranków wolnych przed jedną pracą i dni po nocnych dyżurach. I nagle...cały mój plan spalił na panewce, nie mogę się pozbierac, kiedy na horyzoncie pojawiają się godziny bez pracownianych zobowiązań.

No i masz babo placek! zagubiłam się, i na domiar złego jesień jak każdego roku, nastraja mnie depresyjnie i zaczyna brakowac chęci. W pracowni wszystko rozgrzebane - brzydko mówiąc, zaczęte 3 swetry!! i narzutka, w głowie przemykają nowe pomysły a ja...
snuje się po domu jak kurz!!
Miałam zrobic zdjęcie widoku na mój jesienny taras...aż zrobiło się ciemno. Przeleciało przez głowę i wpadło w wieczorny zmrok..

No i dawno nie czytałam mądrych rzeczy!! Noc branżowego, ani nowinek medycznych...tylko bieganie, ozdabianie malowanie i książki sensacyjne..
Chyba głupieję, narzekam,nie czuję żebym się rozwijała i tak się tylko snuję i snuję a dni mijają jak opętane, z szybkością światła. Niedawno sierpień, plany na przygotowanie się do maratonu...
Kurcze, a półmaraton już w kwietniu!!

Trza się wziąc w garśc kobieto, puchu marny!!

2 komentarze:

  1. Wiesz, tak sobie mysle, ze to krytykowanie siebie czasem jest zupelnie przesadne, czasem chyba za duzo od sibie wymagamy (i potem sie rodza te wszystkie chandry)... bo czy w ciagu 365 dni nie mozna sobie pozwolic na serial, ktory nic nie wnosi a wrecz pzreciwnie oglupia... badz jakiegos harlequina... czasem pomoaga, taki jeden serial, takie jedno poczucie zmarnoweanego czasu i juz nastepnego dnia masz swietnie zaplanowany dzien bo czujesz niedosyt :) - kobieto, puchu, wcale nie marny, do ktorej bardziej pasuja czasowniki niz rzeczowniki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...