czwartek, 8 grudnia 2016

Trudny czas

To już 5 lat.

Najtrudniejszych.

Jak co roku, to niesamowcie trudny okres dla mnie.
Jest też sporo radości, bo pierwsze przedstawienia w przedszkolu, bo śnieg, bo pierniczki, bo wspólne rysowanie, gry planszowe, układanie puzzli...

Ale zawsze jest gdzieś w tym wszystkim pustka... ciągle czegoś/kogoś brakuje... Coś nie zostało spełnione do końca.

I motywacji brak, chęci brak, snu czasem brak...
I to wszystko kończy się zazwyczaj problemami zdrowotnymi, kontuzje, infekcje..

I kolejny raz mamy potwierdzenie, że jak cierpi dusza to i ciało jest słabe...

A jak mi bardzo źle, to nic tak nie uskrzydla, nie pomaga się dzwingąc jak pomóc komuś...

Zostałam poproszona o wykonanie bardzo specjalnego swetra.
Sweter miał byc gruby, ciepły, szybki w rozpinaniu i beżowy.

I jest. Trafi on w tym roku do Szlachetnej Paczki.
Bo takie było marzenie Pani, dla której paczka została skompletowana.
Mam nadzieję, że się spodoba i że będzie dawał mnóstwo ciepła.




Czasu miałam niewiele, wiec postawiłam na prostotę.

Włóczka: Polo, podwójna nitka
Druty: 4,00 mm




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...