czwartek, 19 grudnia 2013

Słodki upominek

Jak pięknie u Was na blogach! Tak czerwono, świątecznie... Mam wrażenie, że zapach pierników unosi się nad każdą literą ;)
Ja dopiero wczoraj odkurzyłam świąteczne poduszki, bieżniki, porcelanową choinkę- świecznik... A reszta w proszku!

Oprócz świątecznego słodkiego upominku...
A co! Pierników brak za to będzie PANFORTE :) Włoski przysmak. Choć dieta eliminacyjna nie pozwala mi zjeść naprawę duuużego kawałka, ale chociaż spróbowała i powiem Wam, że w przyszłym roku samej sobie zrobię taki prezent :)

A przepis znaleziony gdzie?? Tam gdzie najlepsze przepisy w LAWENDOWYM DOMU.






4 komentarze:

  1. W takim razie nie miałam szans odgadnąć, co to za ciasto :) Może je upiekę na święta?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Uwielbiam bakalie, a przecież w nim są przede wszystkim one :-) Idealne dla mnie :-) Dziękuję za przepis.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszczycona wielce niucham właśnie taką paczuszkę :) dziękujemy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...