piątek, 21 grudnia 2012

The end!

Zamówienia zakończone - wysłane.
Cieszę się i odpoczywam:D
Ale żebym się nie przyzwyczaiła do leniuchowania - czekoladowy brąz znów na drutach:D
Nie muszę zdążyc do świąt, ale chętnie podejmę to wyzwanie, bo w święta mam w planie wydziergac coś dla siebie.

Kobalt i koral - niestety bez zdjęc, ale siostry zadowolone z efektu:D

A to już kolejna skrzynka na skarby.





Tort na wyjątkową okazję:D
Po raz pierwszy zmierzyłam się z takim wyzwaniem i wyszedł idealny.


9 komentarzy:

  1. nie moge patrzec na ten tort...wyglada oblednie pyszzzznieee

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka śliczna a tort mmmm aż mi ślinka cieknie...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzynka świetna a tort wygląda na przepyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, hi, też ostatnio używałam motywu konia (na listownik dla zaprzyjaźnionego weta):))
    Miłego,świątecznego dziergania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastrojowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych zdarzeń i chwil ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje drutowe wyczyny mnie oszałamiają... masz tempo niesamowite... szacun wielki.....


    ale tortem czekoladowym to już przegięłaś... pojechałaś po bandzie... tak się nie robi czekoladoholikom na odwyku..... no nie i już!!!...... boszzzzzzz... on wygląda BOSKO... aż ślinka mi pociekła... ja bym jeszcze gałkę lodów waniliowych dodała..... mniaaaaaaaaaaam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Z tymi lodami to trfaiłaś w dziesiątkę! Byłyby idelane dodały by odrobinę słodyczy i delikatności, bo tort wyszedł czekoladowo-czekoladowy!:)

      Usuń
  7. Po ujrzeniu tortu szybko udałam się do kuchni... aż ślinka cieknie...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...