poniedziałek, 8 lipca 2019

Maki i chabry

Uwielbiam! Chociaż zawsze ubolewałam nad tym, że nie można się nimi cieszyć w wazonie to i tak skradły moje serce. W tym roku było ich naprawdę sporo ku mojej wielkiej radości.

Namówiłam więc moją H. na szybka i spontaniczną przygodę z nimi i moim aparatem w telefonie komórkowym. Niestety szybko się zorientowała, że ma koszulkę w kolorze maków i postanowiła sama je udawać ;)



O tutaj: "Mamo jestem makiem!" :)




A to zdjęcie dzięki uprzejmości mojej przyszłej bratowej :) Dziękuję :)


Miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Hahaha Udawała maki. :D Super, uwielbiam ludzi pełnych życia. :) Kocham maki i takie pola zawsze mnie zachwycają. Życzę częstych wspólnych chwil, pozdrowienia też dla córki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...