środa, 23 listopada 2011

Rozdaję, czyli Mój Pierwszy Raz

Zapraszam Was bardzo serdecznie na moje pierwsze Candy. Pomyślałam, że nic tak nie podnosi na duchu jak obdarowanie kogoś jakimś małym drobiazgiem. Postanowiłam, że częśc będzie  niespodzianką, więc nie zdradzę wszystkich szczegółów.

Zasady wszystkim znane:
- proszę, zastawcie komentarz pod postem, uwzględniając odpowiedź na pytanie: Dlaczego czytam książki?
- wstawcie banerek na swoim blogu
 - jeżeli nie posiadacie bloga, proszę odezwijcie się na e-maila
- obserwujcie i czekajcie na losowanie, które odbędzie się 7.12.2011

Zapraszam i pozdrawiam 

P.s. Za ewentualne opóźnienie z góry przepraszam, termin porodu mam na 24.12, ale... no właśnie.

33 komentarze:

  1. Moja mama tez miała ze mną termin na 24.12. Dobrze,ze mnie urodziła 11 dni później - tak mogę dwa razy pod rzad dostawać prezenty :-)

    A teraz do candy: książka jest moim najlepszym przyjacielem. Bez książki to jak bez powietrza. Ta "choroba książka" zaraziła mnie mamusia. Juz nawet z mężem się kłóciłam, bo wolałam czytać niż z nim gdzieś wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego czytam - dobre pytanie! Bo nie wyobrażam sobie życia bez czytania. Jest to dla mnie tak naturalna i przyrodzona czynność, jak oddychanie. Gdyby papier toaletowy był zadrukowany - też bym go czytała. To nie przychodzi z kosmosu, tylko z domu: moi rodzice czytali, ja czytam, moje dzieci czytają sobie i swoim dzieciom. Zapisuję się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zapisuję :)
    A dlaczego czytam... bo od kiedy nauczyłam się czytać (szybko :)) okazało się, że mam automatycznego czytacza :) Czytam wszystko co ma litery... na przystanku rozkłady, w mpkach regulamin, w łazience - etykiety na kosmetykach... ale oczywiście wolę książki :P dlaczego czytam książki... kurczę... bo tak :D bo uwielbiam je za rozliczne możliwości jakie się w nich kryją :).
    Ja też jestem z domu "czytelniczego" - Tata jest molem książkowym, co po nim zdecydowanie odziedziczyłam. Mama też czyta, ale trochę mniej, podobnie brat... moje dzieciaki też lubią książki, chociaż młodszy to póki co głównie do oglądania obrazków. :P

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Również się zapisuję.

    Książki czytam bo nie wyobrażam sobie bez nich życia - są jak najdoskonalsza muzyka - koją zmysły, potrafią wywołać niemal wszystkie emocje. Książka to symbol mądrości człowieka - słowa pisanego. Książka to po prostu sposób życia - albo się je kocha i pochłania wszystko, albo czyta bo musi, lub nie czyta wcale. Ja mam ksiązkoholizm po tatusiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czytam bo...bo lubię:)
    po prostu.


    Banerek u siebie wstawię jutro, bo już dzisiaj padam:/ A jutro do pracy na 6:45 - pobudka o 5:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce i ja!
    Czytam gdyż książki pozwalają mi przenieść się w inny świat i zapomnieć choć na chwilę o prozie życia. Dają wytchnienie, ubarwiają świat, mogę dzięki nim odreagować. Czasem mam wrażenie, że to takie drugie życie jakie prowadzę, to w środku książki...
    Banerek już zamieściłam i obserwuję także, z niecierpliwością oczywiście.
    Termin na 24.12... ja mam na 29lutego... mam nadzieję urodzić innego dnia bo jakże to tak co 4 lata obchodzić urodziny dziecka!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki uwielbiam za to, że dzięki nim wchodzę w zupełni inny świat. Są dla mnie niesamowitym sposobem na stres i problemy dnia codziennego :)
    Do zabawy chętnie dołączę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Baner w pasku bocznym :)

    Czytam książki bo to mój nałóg, jestem książkoholiczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się! :)

    czytam książki bo jestem nałogowcem i nie mogę bez nich żyć:D :)

    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam mniam
    ZapisUJĘ SIĘ :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam bo nie stać mnie na podróże w czasie i operacje plastyczne a lubię sobie pofantazjować :)

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. Przy mojej odpowiedzi na wyżej zadane pytanie chciałam uwzględnić cytat, niestety nie pamiętam dokładnie jak on brzmiał w oryginale. Chodziło mniej więcej o to, że ten kto nie czyta książek ma tylko jedno życie, ale ten kto czyta, żyje nieskończoną ilość razy, a każde z tych żyć jest inne. To tak jakby, mieć za jednym losowaniem nieskończoną ilość szans na wygraną, a przy tym nic nie stracić. Można tylko zyskać, tak jak w powyższym niezwykle interesującym Candy, w którym chciałabym wziąć udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem 100% książkoholiczką, ale myślę że to nie szkodliwe dla zdrowia uzależnienie:) czytam bo jestem ciekawą świata osobą, a książki umożliwiają mi przeniesienie się w miejsca, o których mogę tylko pomarzyć. Są oczywiście moim niezawodnym sposobem na relaks.

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    A książki czytam bo lubię sobie usiać, wyprostować nóżki i popijając herbatkę przewracać kolejne strony w czytanej książce.
    Książka choć na chwilę pozwala mi oderwać się od życiowych spraw. Niekiedy sprawi, że dłużej się nad czymś zastanowię albo zaśmieję się na głos i zaraz mam lepszy humor. Choć i łzy się pojawiają niekiedy ...
    A jak czytanie książek ćwiczy naszą wyobraźnię :).

    Szkoda tylko, ze doba jest tak krótka ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam ksiazki bo nie umiem przezyc dnia bez chocby jednej przeczytanej strony :)
    Nie umiem wstawic banera w swoim blou ale wstawilam link w zakaldkach.
    www.omoimczytaniu.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Banerek na bellitkaa.blogspot.com

    Czytam, bo tak mnie nauczono. Od zawsze mama podsuwała mi fajne ksiązki, później przechodziłam bunt "lektur", w zamian czytając to co mnie interesuje. Czytam wszędzie i dużo. Czekając do lekarza wyjmuję książkę, jadąc autobusem też czytam, staram się nie marnować tego czasu, kiedy na coś czekamy. Lubię czytać, rozwijamy w ten sposób siebie, swoją wyobraźnie, słownictwo. Ksiązki czynią ze mnie lepszego człowieka, czerpię z nich ogromną wiedzę. Kiedy jest mi smutno, zazwyczaj ląduje pod kocem z jakąś dobrą książką i herbatką. Jest to złoty lek na wszystko.
    Aaaaa najważniejsze! Uwielbiam zapach książek! Wiesz o czym mowa, prawda?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnościa sie zapisuję!!!

    Czytam książki bo to uwielbiam. Kończę jedną , zaczynam kolejna książkę, to taki naturalny odruch :)

    www.kiosc.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka, a właściwie jej czytanie uspakaja, odpręża, nawet jeżeli czytam coś poważnego.
    Kilka razy w tygodniu spędzam godzinę prawie w autobusie. Czytanie tak mnie wtedy wciąga,że chciałabym jechać dłużej;-)
    Kilka stron przed snem, to tez przyjemność!
    Oczywiście zapisuję po książkę, którą chcesz oddać!

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja bardzo chętnie.

    Czytam bo sprawia mi to radość, nie wiem kiedy zaczęłam ale wiem, że nie mogę skończyć. Nie wyobrażam sobie rozstania z moimi książkami przy zbliżającej się przeprowadzce. Prędzej zostawię pół szafy niż moje książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam, ponieważ przenoszę się w inny świat :)
    Zapisuję się, pozdrawiam i trzymam kciuki!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się. Więc...Dlaczego czytam książki?
    Myślę, ze dlatego, że mogę w nich przenieść się w inny świat, odpocząć. Bohaterowie jakby rozumieją moje problemy, a ja ich. Potrafię wczuć się w ich rolę i przeżywać wszystko po kolei... Książki to oderwanie od szarej, często nudnej codzienności, pokazują i uczą jak życ i radzić sobie z problemami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Czytam bo jest to mój uspokajający rytuał.
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do konkursu.
    Jeśli chodzi o czytanie, to opisałam to kiedyś wierszem, więc przytaczam:

    Czytam, bo…nie czytać nie mogę,
    bo smutną życia widziałbym drogę, przed sobą,
    bez książek - przyjaciół, co dzień każdy umilić
    i nadać mu mogą znaczenie.

    Jak ograniczyć się do jednego tylko bytu,
    gdy ich tak wiele czeka miedzy okładkami.
    Jak umknąć wzrokiem przed słowem,
    co w wyobraźni zapala światła wewnętrznych kamer.

    Mój świat zaludniają postacie bezcielesne,
    przez autorów kształt im nadany.
    Lecz czasem prawdziwsze się zdają niż ludzie
    obok realnie przechodzący.

    Więc, jak nie czytać?

    mkotucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością się zgłoszę do konkursu.
    A dlaczego czytam książki? Albowiem książki towarzyszą mi od najmłodszych lat i nie potrafiłabym bez nich żyć. Odkąd pamiętam zawsze byłam stałą bywalczynią w bibliotekach a wszystkie bibliotekarki w okolicy mnie znają jako tego 'mola książkowego" ;-)
    czarna.kobietka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią się zgłaszam :-)
    A dlaczego czytam? Bo książki pozwalają mi nie myśleć o swoich przeżyciach a ponadto wiele uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytała, czytam i czytać będę, bo tylko dzięki temu mogę być jednego dnia ze Stasiem W Pustyni i w Puszczy i z Anią z Zielonego Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życia bez nich sobie nie wyobrażam. Są jak kawa, jak sen, jak powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Życie bez czytania jest puste i smutne.
    Czytanie jest dla mnie także sposobem na to by zwolnić w dzisiejszym zabieganym życiu.
    Przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham czytać książki. Są ważnym elementem mojego życia. Oczywiste powody są takie, że rozwijają nasz umysł. "Czytanie jest gimnastyką umysłu". Czytanie rozwija wyobraźnie, wzbogaca zasób słownictwa.
    Do tego należy dodać, że dzięki książką możemy przeżyć więcej niż tylko jedno życie. Poznajemy bohaterów, żyjemy ich dramatami. Ja mam jeszcze taką skłonność, że wręcz staje się postaciami o których czytam. Wczuwam się bardzo mocno, przez co książka jeszcze mocniej na mnie oddziałuje. Książki są ratunkiem dla tych którzy chcą od życia czegoś więcej. A nawet katalizatorem pewnych zdarzeń które mogą odmienić nasze życie.
    Poszerza horyzonty. Dzięki książką możemy przenieść się do czasów bardzo odległych, poznać historie świata, mentalność dawnych ludzi, kulturę i obyczaje epok które nigdy już nie wrócą.
    Niekiedy dzieło literackie może być oknem na świat. Czy gdybym nie czytała książek poznałabym (mimo, że tylko przez kartki papieru) odległe i egzotyczne kraje? Prawdopodobnie nie. Dzięki nim mogę się rozkoszować aurą dalekich miast, nie wychodząc z domu.
    Jeszcze inne książki oddziałują na nasze poglądy, przekonania. Zmieniają nasz sposób patrzenia na życie. Ale takie książki nie zdarzają się często.Niestety.
    Właśnie dlatego czytam książki. Silnie oddziałują na moją psychikę, wzbogacają mnie. W pewien sposób czuje się lepsza. Może to i narcystyczne, ale tak właśnie czuję. Mam wrażenie, że każda książka zmienia coś w naszym życiu mniej lub bardziej - nawet ta najgorsza. Dlatego lubię czytać książki.

    Zgłaszam się. Pozdrawiam Ciebie i przyszłego dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również z wielką chęcią dołączę do zabawy :))
    Uwielbiam czytać, bo dzięki temu przenoszę się w inny magiczny świat :-) Obecnie mam wypożyczonych 12 książek z trzech różnych bibliotek ;) Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  31. Może jeszcze zdążę? Książki są dla mnie odskocznią od rzeczywistości i chwilą wytchnienia w zabieganym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...